יום שלישי, 20 באוקטובר 2015

יצירת סרטון מתמונות

יצירת סרטון יכולה להיות דרך מצוינת להלהיב תלמידים בנושא חדש, לתוצר של התלמידים עצמם או להראות סיכום של פעילות למידה שהתבצעה בכיתה או מחוצה לה. בפוסט זה אציג כלים ליצירת סרטונים מהתמונות שצילמנו, אם בפלאפון ואם במצלמה.
את הסרטון ניתן להעלות ליוטיוב או לשלוח.

* הערה קטנה לעוסקים בחינוך: אין לצלם תמונות של פנים של ילדים אלא אם קיבלנו אישור מפורש מהוריהם. ולסטודנטיות שלנו, אנא אל תצלמו את הילדים. מה כן לצלם? את הפעילות, את הידיים העוסקות במלאכה, את התוצרים, את הסביבה הלימודית. כל אלה מספיקים ליצירת סרטון מושלם.

תוכנות אינטרנטיות 
)אינן מצריכות התקנה של התוכנה או הורדה שלה(
photopeach  יצירת סרטון מאוסף תמונות, עוד הדרכה על הכלי ניתן למצוא כאן.
kizoa יצירת סרטון מאוסף תמונות מהמחשב או מהפייסבוק, עוד הדרכה על הכלי כאן.
Youtube יצירת סרטון מאוסף תמונות במחשב, הוספת קובץ אודיו מהאוסף של יוטיוב ויצירת הסרטון, מאוד פשוט ומאוד נוח. סרטון הסבר כאן

תוכנות להורדה למחשב
Photo Story תוכנה של מיקרוספט, יש צורך להוריד אותה למחשב. תכונה פשוטה, שבה בוחרים את התמונות, את המוסיקה ויוצרים את הסרטון. את התוכנה ניתן להוריד מכאןהדרכה על התוכנה ניתן לראות כאן.
Movie Maker מאפשר יצירת סרטון מתמונות, סרטונים והוספת קבצי אודיו. היתרון שלו הוא באפשרויות הנוספות: למשל, לחתוך סרטונים קיימים, לחתוך קבצי אודיו, הוספת ערכות עיצוב, עיצוב מעברים מתמונה לתמונה או מתונה לסרטון, ניתן לקצר את הסרטון לפי זמן, ועוד ועוד. התוכנה ניתנת להורדה חינם מכאן, עוד הדרכה על התוכנה ניתן לראות כאן.
JellyCam מאפשר יצירת סרטון מתמונות וקובץ אודיו, עוד הדרכה על הכלי ניתן לראות כאן

אפליקציות
Magisto  בגירסה החינמית, מאפשרת יצירת של סרטון מ10 תמונות בלבד, לפעמים פחות, תלוי בגודל שלהן. בחירת המוסיקה היא ממאגר הקיים באפליקציה, נחמד מאוד ליצירת סרטון סיכום פעילות. 
                       אפליקציה הזמינה רק למשתמשי אייפון, נוחה לתפעול, הסבר כאןnutshell
flipagram 

 ותודה לאפרת מעטוף על המצגת  

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה