מצגות יכולים להיות כלי מצוין לאסיפת מידע ויצירת ידע. גם של המורה וגם של התלמיד.
ניתן לארגן את השיעור בעזרת המצגת, כולל טבלאות השוואה וכו'. מתוך נקודת הנחה שנוכל לחסוך את הכתיבה על הלוח בשיעור כי נכין את הכל מראש.
ניתן לתת לילדים ליצור מצגת בנושאים המעניינים אותם או
כיצד נוכל לעשות זאת:
כיתות א'-ב' - לימוד מיומנויות של יצירת מצגת. חשוב מאוד בגיל הזה ללמד אותם את הטכניקה של בניית מצגות, שמירת תמונות, קישורים ועוד. שיעור לדוגמה תוכלו לראות כאן.
כיתות ג'-ד' - למידה על נושא מסוים בכיתה ולבקש מכל תלמיד לכתוב מצגת בנושא, לפי שקפים מסודרים מראש. דהיינו:
ניתן לארגן את השיעור בעזרת המצגת, כולל טבלאות השוואה וכו'. מתוך נקודת הנחה שנוכל לחסוך את הכתיבה על הלוח בשיעור כי נכין את הכל מראש.
ניתן לתת לילדים ליצור מצגת בנושאים המעניינים אותם או
כיצד נוכל לעשות זאת:
כיתות א'-ב' - לימוד מיומנויות של יצירת מצגת. חשוב מאוד בגיל הזה ללמד אותם את הטכניקה של בניית מצגות, שמירת תמונות, קישורים ועוד. שיעור לדוגמה תוכלו לראות כאן.
כיתות ג'-ד' - למידה על נושא מסוים בכיתה ולבקש מכל תלמיד לכתוב מצגת בנושא, לפי שקפים מסודרים מראש. דהיינו:
- שקף כותרת עם שם העבודה ושם התלמיד
- שקף כותרת ותוכן - שאלת המחקר - על מה תהיה העבודה וכתיבת השערות בנקודות
- שקף לכל השערה, עם תובנה, פריט מידע ותמונה.
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה